Δευτέρα, 23 Μαΐου 2016

ΠΑΡΙΣΤΑΝΕ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΗΣ ΔΕΗ ΚΑΙ ΞΑΦΡΙΖΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ!

Σχηματίστηκε σχετική δικογραφία σε βάρος 29χρονου ημεδαπού

Προκειμένου να πείσει τ α θύμα τα του προσποιήθηκε υπάλληλο της Δ.Ε.Η. και υποτιθέμενη βλάβη στον μετρητή και τον πίνακα του ηλεκτρικού ρεύματος

Κατάφερε να αποσπάσει χρυσαφικά η αξία των οποίων ξεπερνά τις 10.000 ευρώ

Η ανάλυση του τρόπου δράσης και η συστηματική έρευνα αστυνομικών του Τμήματος Ασφάλειας Βέροιας, είχαν ως αποτέλεσμα την εξιχνίαση 2 περιπτώσεων απάτης σε χωριά της Ημαθίας και τον σχηματισμό δικογραφίας σε βάρος 29χρονου ημεδαπού.


Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την έρευνα, στις 19-05-2016 το πρωί ο προαναφερόμενος , πήγε αρχικά στο σπίτι μιας 78χρονης, όπου προσποιούμενος υπάλληλο της Δ.Ε.Η. και με το πρόσχημα υποτιθέμενης βλάβη ς στον μετρητή και τον πίνακα του ηλεκτρικού ρεύματος, αφού την έπεισε και του παρέδωσε για δήθεν προστασία τα χρυσαφικά της, η αξία των οποίων εκτιμάται στα 10.000 ευρώ , διέφυγε με όχημα που τον ανέμενε ο συνεργός του.

Ακολούθως πήγε στην οικία που διέμενε μία 74χρονη και ο 53χρονος γιος της, σε άλλο χωριό της Ημαθίας και χρησιμοποιώντας την ίδια μεθοδολογία απέσπασε χρυσαφικά η αξία των οποίων ανέρχεται στα 500 ευρώ, σύμφωνα με εκτίμηση των παθόντων.

Σημειώνεται ότι ο παραπάνω έχει απασχολήσει και κατά το παρελθόν τις αστυνομικές Αρχές για παρόμοια αδικήματα.

Οι έρευνες συνεχίζονται για τον εντοπισμό τυχόν άλλων παθόντων.

Η σχηματισθείσα δικογραφία, θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Βέροιας.

Στοχεύοντας στην πρόληψη και αποφυγή παρόμοιων περιστατικών, η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας , προτρέπει τους πολίτες:


  • να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν άγνωστοι προσπαθήσουν να τους πείσουν για την καταβολή χρηματικού ποσού, με το πρόσχημα επείγουσας ανάγκης συγγενικού - φιλικού προσώπου (π.χ. νοσηλεία σε νοσοκομείο) . Τ ο ίδιο μπορεί να προσπαθήσουν και τηλεφωνικά. Για τους ίδιους λόγους να μην ενδίδουν σε προτροπές για συνάντηση (ραντεβού κ.λπ.)
  • σε περιπτώσεις που άγνωστοι επικαλούνται έκτακτη ανάγκη γνωστού -συγγενικού τους προσώπου, να επιδιώκουν πάντα να επικοινωνούν οι ίδιοι τηλεφωνικά με το γνωστό - συγγενικό τους πρόσωπο, προς επιβεβαίωση των όσων επικαλούνται. Η επικοινωνία να γίνεται με δικό τους τηλέφωνο και κατόπιν δικής τους πρωτοβουλίας και να μην δέχονται να μιλάνε με άτομο, το οποίο κάλεσαν οι άγνωστοι
  • σε κάθε περίπτωση, να δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να παραδώσουν χρήματα, εάν δεν εμφανιστούν οι γνωστοί-συγγενείς τους
  • να μην πείθονται όταν άγνωστοι τους ζητούν να καταβάλλουν χρήματα για οφειλές γνωστών ή συγγενικών προσώπων σε δημόσιες υπηρεσίες ή σε καταστήματα - εταιρείες για αγορά αγαθών - προσφορά υπηρεσιών
  • να μην δέχονται σε καμία περίπτωση άγνωστα άτομα να τους οδηγήσουν σε Πιστωτικό Κατάστημα ή ΑΤΜ για ανάληψη χρηματικού ποσού
  • να μην πείθονται από άγνωστους, οι οποίοι εμφανίζονται ως υπάλληλοι Δημόσιας Υπηρεσίας ή άλλου φορέα για την επιδιόρθωση κάποιου τεχνικού προβλήματος, εάν δεν τους έχουν προηγουμένως καλέσει
  • επισημαίνεται ότι από τα νοσοκομεία ή τις δημόσιες υπηρεσίες δεν χρησιμοποιείται η τακτική υπάλληλοί τους να πηγαίνουν σε οικίες ή σε δημόσιους χώρους και να ζητούν από πολίτες την καταβολή χρημάτων για υπηρεσίες που παρέχουν
  • να έχουν πάντα διαθέσιμους τους τηλεφωνικούς αριθμούς, με τους οποίους να επικοινωνούν σε περίπτωση ανάγκης (Αστυνομία, Πυροσβεστική, Νοσοκομεία, στενοί συγγενείς κ.α.)
  • να συγκρατούν τα χαρακτηριστικά των δραστών, καθώς και τα οχήματα με τα οποία κινούνται (αριθμό κυκλοφορίας, μάρκα οχήματος, χρώμα κ.λπ.), για να βοηθήσουν το έργο των διωκτικών Αρχών
  • να ενημερώνουν πάντα τις αστυνομικές Αρχές, ακόμη και σε περίπτωση απόπειρας απάτης σε βάρος τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...